دانلود رایگان فایل های آموزشی

خرید راحت و آسان نمونه سوالات امتحانی و استخدامی

۴۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

ترجمه مقاله عملکرد فولادهای کم آلیاژ پراستحکام جوش خورده در محیط های ترش

عنوان انگلیسی مقاله: Performance of Welded High-Strength Low-Alloy Steels in Sour Environments
عنوان فارسی مقاله: عملکرد فولادهای کم آلیاژ پراستحکام جوش خورده در محیط های ترش.
دسته: مهندسی مواد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
حساسیت ترک تنش سولفید (SSC) خط لولۀ فولاد X70 و X80 API جوش خوردۀ قوسی فلز گاز با استفاده از آزمون NACE TM0177(روش A) اصلاح شده و استاندارد بررسی شد. دو تنش کاربردی و سه غلظت سولفید هیدروژن نامحلول (H2S) مورد استفاده قرار گرفت.تأثیر سختی جوش پیک یا اوج با استفاده از سه وضعیت جوش مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت.جوش های متعددی که الزام HRC 22 را برآورده می ساختند در SSC با شکست مواجه شدند.جوش های دارای سختی بیش از 248 HV در غلظت های کم H2S نسبت به SSC مقاوم تر بودند.منطقۀ تفکیک خط مرکز (CSR) که در فولاد لولۀ مشاهده شد نقش مهمی در SSC و حساسیت ترک جوش های القا شده توسط هیدروژن(HIC) داشت. فلز   X80د ر مقادیر  سختی کمتر به د لیل نرم شن موضعی و متمرکز در طی جوشکاری و تغییر شکل پلاستیکی بعی به محض بارگیری مستعدتر و حساس تر بود. قیاس قطعات جوش خورده حین کار نشان داد که الزامات NACE MR0175 برای جوش های فولاد کم الیاژ با استحکام بالا ر تماس مستقم با محیط ترش قرار ندارند.
کلید واژه ها:شکنندگی هیدروژن،آزمون ترک سولفید هیدروژن، خطوط لوله،فولاد،ترک تنش سولفید،جوش
مقدمه:
نشان داده شده است که فولادهای با سختی بیش از HRC 22 نسبت به ترک تنشی سولفید (SSC) در محیط های سرویس شور مستعد هستند. ترک تنشی سولفید شکلی از شکنندگی هیدروژن (HE) است. مواد مناسب سرویس ترش موجود در فهرست NACE MRO175 مطابق با مقاومتشان به SSC در کاربردهای میدانی واقعی یا در آزمون لابراتوری که با استفاده از شیوه آزمونی NACE TMO177 عمل می کنند، می باشند. بسیاری از فولادهای کم آلیاژ پراستحکام (HSLA) از NACE MRO175 به ویژه در وضعیت a.s - welded هم به دلیل سختی زیاده ماده اولیه و همینطور شکل گیری مناطق جوش با سختی بالا در ناحیه گرمادیده جوش (HAZ) منع می شوند. مناطق HAZ حساسیت زیاد به SSC در محیط های لابراتور و سرویس را نشان داده اند. به دلیل چغرمگی ذاتی که فولادهای HSLA تأمین می کنند، اندام NACE MRO175 برای این دسته از آلیاژها کاملاً محافظه کارانه است.
وضعیت محل گاز و نفت به طور فزاینده ترش می شود (غلظت زیاد سولفید هیدروژن [H 2 s] و استفاده از درجات HSLA پراستحکام تر در وضعیتی که NACE MRO175 به عنوان قانون زیست محیطی اعمال شود متوقف می گردد. عملکرد جوش های دور خط لوله که جهت اتصال تکه لوله ها در میدان مورد استفاده قرار می گیرید، مفید فایده خواهد بود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس فروش کالج فایل

ترجمه مقاله زیست پرداخت پارچه پنبه ای با استفاده از سلولاز به دست آمده از قارچ و اثر آن بر مورفولوژی الیاف پنبه

عنوان انگلیسی مقاله: Biopolishing of cotton fabric with fungal cellulase and its effect on the morphology of cotton fibres
عنوان فارسی مقاله: زیست پرداخت پارچه پنبه ای با استفاده از سلولاز به دست آمده از قارچ و اثر آن بر مورفولوژی الیاف پنبه.
دسته: نساجی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
آنالیز تغییرات ساختاری ایجاد شده در الیاف پنبه حین پروسه زیست پرداخت با سلولاز به دست آمده از تریکودرما ریزای  بررسی شده است. هیدرولیز به وسیله سلولاز باعث کاهش وزن نمونه ها می شود، که به نوبه  خود، جدا شدن الیاف و از بین رفتن ناهمواری های سطحی الیاف را به همراه دارد، همان طور که در تصاویر SEM نیز دیده می شود. درجه بلورینگی، به دلیل هیدرولیز تصادفی آنزیم های سلولاز روی الیاف پنبه، تحت تاثیر پروسه زیست پرداخت قرار نمی گیرد. نظم جانبی  کریستالیت ها که بین پیک های (101) و(101 ̅) پراش پرتو x محاسبه شده، در اثر هیدرولیز از 692/0 به 667/0 کاهش یافته است، هرچند که ضخامت کریستالیت عمود بر صفحه 002 بدون تغییر باقی می ماند. نتایج FTIR، خمش پیوند O-H، خمش در صفحه پیوند CH2 و نوسان پیوند C-H زنجیرهای سلولز در نمونه های پنبه ای زیست پرداخت شده با سلولاز را نشان می دهد. 
کلیدواژه: زیست پرداخت، سلولاز، پنبه، بلورینگی، اندازه کریستالیت، نظم جانبی، کاهش قند
مقدمه:
زیست پرداخت پارچه های پنبه ای با استفاده از سلولاز، با هدف از بین بردن ناخالصی های سلولزی و انتهای الیاف بیرون زده از سطح پارچه و به منظور بهبود ظاهر و زیردست پارچه ها انجام می شود. شکاف ها و ترک های مارپیچ و عرضی اغلب در الیاف پنبه بعد از هیدرولیز طولانی مدت با سلولاز دیده می شود. کاهش وزنی بین %7/1 تا %7/19، به همراه کاهش نسبی مقاومت گسیختگی در نمونه های زیست پرداخت شده گزارش شده است. 
باز جذب رطوبت نمونه ها حین هیدرولیز با آنزیم و همراه با هم زدن شدید از 6% به %1/6 افزایش یافته که اساساً به دلیل فیبریلی شدن الیاف است. تمایل سلولاز به پنبه به درجه بلورینگی و شرایط ماده اولیه و ترکیبات سلولاز استفاده شده در واکنش بستگی دارد. با اینکه هیدرولیز تصادفی سلولز تاثیری در درجه بلورینگی ندارد، نتایج متفاوتی در گذشته گزارش شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس فروش کالج فایل

ترجمه مقاله مقایسه عملکرد بانک های اسلامی و بانک های عادی در بازه زمانی 2004 الی 2009

عنوان انگلیسی مقاله: A comparison of performance of Islamic and conventionalbanks 2004–2009
عنوان فارسی مقاله: مقایسه عملکرد بانک های اسلامی و بانک های عادی در بازه زمانی 2004 الی 2009.
دسته: مدیریت - حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ترجمه شده توسط میهن همکار
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما کارایی بانک های اسلامی و عادی را در طول سال 2004 الی 2009 مورد بررسی قرار می دهیم. استفاده از MFA ی غیرپارامتری ، تجزیه کارایی عمده ( هنگامی که کارایی بانک ها نسبت به یک مرز متداول اندازه گیری می شوند ) به دو جزء را ممکن می سازد : کارایی خالص ( کارایی بانک ها نسبت به مرز نوع بانک خودشان ) و کارایی نوع ( کارایی ای که به طرز کار مربوط می شود ). این نگرش برای مستندات بانکداری اسلامی ، موضوع جدیدی به شمار می رود. تجزیه و تحلیل در دو مرحله اجرا می گردد. مرحله اول از DEA و MFA جهت مقایسه بانک ها بر اساس کارایی عمده و مولفه هایش ( کارایی خالص و نوع ) استفاده می کند. ما دریافتیم که برحسب کارایی عمده ، بانک های اسلامی معمولا برابر با بانک های عادی ، بر حسب کارایی خالص به طور قابل توجهی بیشتر و بر حسب کارایی نوع به طور قابل توجهی کمتر هستند. مرحله دوم تجزیه و تحلیل می نماید که کدام محاسبه به وسیله محیط بانکی و خصوصیات تراز بانک ، این نتایج را تأیید می کند. کارایی نوع پایین بانک های اسلامی ممکن است به فقدان طبقه بندی فرآورده نسبت داده شود در حالی که کارایی خالص بالا توانایی بالای مدیریتی را در بانک های اسلامی منعکس می کند. این اکتشافات و یافته ها به تعدیل کنندگان و سیاست سازان مربوط می شود. به خصوص بانک های اسلامی باید مزایای حرکت به سوی یک سیستم بانکداری استاندارد را کشف کنند ، در حالی که فعالیت مدیران بانک عادی در سطح پایین تری از حد انتظار می توانست در مفاد رسوم پاداش مداوم بررسی شود. 
مقدمه:
بحران مالی اخیر منجر به مشکلاتی در بانک های عادی سراسر جهان گردید. در مقابل بانک های اسلامی به طور وسیعی از این بحران مصون بودند. مشخص شد که محیط عملیاتی کنترل شده آنها توسط قوانین شرع ، سرمایه گذاری در آن نوع از فرآورده های مالی را که بر روی بانک های عادی تاثیر گذاشتند و این بحران را تهییج نمودند ، ممنوع کرده است.
در نتیجه ارزش های سنّتی سرمایه گذاری اسلامی ، از جاذبه رو به افزایشی برای سرمایه گذاران غربی برخوردار است که آنها را به وسیله اعمال بانکداری بانک های عادی در ایجاد بحران مالی جهانی از خواب غفلت بیدار کرد. بنابراین بانک های اسلامی تنها محدود به مسلمانان آن منطقه نیستند ؛ بیش از 300 موسسه مالی اسلامی در سرتاسر 70 کشور پراکنده شده اند. بعلاوه در حال حاضر 5 بانک اسلامی در بریتانیا و 19 موسسه مالی اسلامی در ایالات متحده آمریکا وجود دارد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس فروش کالج فایل

ترجمه مقاله اثر پیش بینی جریان وجه نقد بر کیفیت تعهدی و معیار غلبه

عنوان انگلیسی مقاله: The effect of cash flowforecasts on accrual quality and benchmark beating
عنوان فارسی مقاله: اثر پیش بینی جریان وجه نقد بر کیفیت تعهدی و معیار غلبه.
دسته: حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 45
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هنگامی که تحلیل گران پیش بینی هایی را در مورد درامد و عملکرد جریان وجه نقد ارائه می دهند ،  آن ها به طور ضمنی پیش بینی هایی را در خصوص کل عوامل تعهدی ارائه داده اند. فرض بر این است که افزایش  هزینه های مورد انتظار و شفافیت به دست امده از دستکاری عوامل تعهدی  ,در درامد مدیریتی استفاده شده است. به عنوان یک نتیجه،  ما پیش بینی کردیم و دریافتیم که کیفیت تعهدی ,بهبود یافته و تمایل شرکت ها برای مواجهه یا غلبه بر کاهش معیاردرامدی پس از ارائه پیش بینی جریان نقدی کاهش می یابد. ما همچنین پیش بینی کرده و دریافتیم که شرکت ها به سمت مکانیسم های معیار غلبه دیگر تغییر جهت می دهند ، مانند دستکاری فعالیتهای واقعی و  راهنمایی درآمدی در واکنش به ارائه پیش بینی های جریان وجه نقد .
مقدمه:
وقتی که تحلیلگران،  پیش بینی های را در مورد هم درامد و هم جریان های نقدی عملیاتی ارائه می دهند  ، در واقع آنها به طور ضمنی  پیش بینی را در مورد کل عملکردهای عوامل تعهدی ارائه داده اند. بنابراین،با پیش بینی جریان نقدی ،  احزاب خارجی شرکت به اسانی قادر خواهند بود  شگفتی درآمدی را نسبت  به بخش مربوط به جریان های نقدی غیر منتظره و بخش مربوط به اقلام تعهدی غیر طبیعی بروز دهند. ما فرض می کنیم که پیش بینی جریان نقدی،  شفافیت دستکاری تعهدی استفاده شده در مدیریت درآمد را افزایش می دهد. همانطور که پیش بینی جریان نقدی،  شفافیت مدیریت درآمد های فرصت طلبانه را افزایش می دهد، بنابراین احتمال تکرار و مداخلات تنظیمی , به نوبه خود، افزایش هزینه های مورد انتظار را به شرکت و مدیران درگیر در مدیریت درآمد های فرصت طلب تحمیل می کند. مدیریت، کمتر احتمال دارد دستکاری تعهدی را به عنوان  هزینه های مورد انتظار درگیر شدن  در مدیریت درآمد درمیان افزایش عوامل تعهدی در نظر بگیرد ..
ما فرض می کنیم که با افزایش شفافیت دستکاری تعهدی، پیش بینی های جریان وجه نقد تحلیلگران برای محدود کردن مدیریت درامد موثر که باعث افزایش کیفیت تعهدی می گردد به کارگرفته می شود .ما همچنین پیش بینی می کنیم که کاهش دستکاری تعهدی , و ایجاد پیش بینی های جریان وجه نقد , احتمال این را که یک شرکت به اهداف درامدی بپیوندد یا با ان ها تداخل داشته باشد کاهش می دهد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس فروش کالج فایل

دانلود نمونه سوال درس فارسی دوم دبستان نوبت دوم

دانلود رایگان درس فارسی دوم دبستان
حجم: 952 کیلوبایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس فروش کالج فایل

دانلود نمونه سوال درس قرآن سال اول دبستان نوبت دوم خرداد ماه

دانلود رایگان نمونه سوال درس قرآن
حجم: 552 کیلوبایت

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس فروش کالج فایل

دانلود نمونه سوال ریاضی سال اول دبستان نوبت دوم خرداد ماه

حجم: 396 کیلوبایت
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس فروش کالج فایل

ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی

عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and 4 P’s.
عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.
دسته: مدیریت - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز،مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود.
در مدیریت ارتباط با مشتری،مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند بلکه آن ها را بعنوان عضو داخلی تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با آن ها می باشد . بنابراین تماس زیاد با مشتری ، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد .
مدیریت ارتباط با مشتری یک پروسه ی مداوم شناسایی و خلق ارزش جدید با هر مشتری و سپس به اشتراک گذاشتن منفعت حاصل از آن در سراسر عمر شرکت است . این موضوع نیازمند ادراک ، تمرکز و مدیریت بر همکاری مداوم میان تولید کننده و مشتری انتخاب شده ، برای خلق دو جانبه ی ارزش و به اشتراک گذاشتن آن از طریق وابستگی و تنظیمات سازمانی است .
کارشناسان بازاریابی اظهار داشته اند که ( بخش بندی ، هدف گیری بازار و جایگاه یابی در بازار ) بخش های بازاریابی استراتژیک هستند و چهار عنصر بازاریابی ( قیمت ، محصول ، توزیع ، ترفیع ) بخش های بازاریابی تاکتیکی می باشند . عناصر آمیخته بازاریابی یک اختصار و ساده سازی بوده و این رویکرد تبادلی ( تجاری ) ، برای مدیریت ارتباط با مشتری کافی نیست .
در مدیریت ارتباط با مشتری علاوه بر چهار عنصر ذکر شده در بازاریابی ، چهار عنصر دیگر به نام های ارتباطات ، حفظ ، مراحعه ، بهبود و همچنین تکنو لوژی را به آن اضافه می کنیم .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس فروش کالج فایل

ترجمه مقاله مشکلات رفتاری اوتیسم

عنوان انگلیسی مقاله: Autism Behavior Problems  
عنوان فارسی مقاله: مشکلات رفتاری اوتیسم: (چه چیز موجبات طغیان کودک شما را فراهم میسازد؟)
دسته: پزشکی - روانشناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 5
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تحقیقات زیادی درباره چگونگی رفتار افراد مبتلا به اوتیسم با فقدان به اصطلاح "ذهنی "موجود بوده است که نشان می دهد این افراد (مبتلایان  به اوتیسم) درک نمی کنند که شما فردی با نیازهای متفاوت از آنها هستید.ممکن است این فرضیه صحیح باشد اما مدرسان، والدین و متخصصان اغلب به همان اندازه در جستجوی فقدان یافته ها هستند تا بفهمند که  نظریه احساس و قوه ادراک کودک تحت چه عنوانی نام گذاری می شود؟
شما نمی فهمید که چرا او(کودک مبتلا به اوتیسم) یک لامپ چراغ  برق که سوسو می زند را مثل  یک رعد و برق تجسم می کند و یا اینکه به صدا در آمدن زنگ در را همانند هزار زنگ کلیسا تصور می کند.شما درک نمی کنید  و متوجه نمی شوید که چرا یک کودک ممکن است پاهای خود را قلاویز کرده ، دور کلاس درس بچرخد و نمی فهمید که چگونه ماست ، به دلیل همواری و صافی اش ، ممکن است یکی از تنها غذاهایی باشد که باعث می شود دختر شما احساس نکند که لقمه های سنگریزه می خورد.
فرزند مبتلا به اوتیسم شما ، به سختی میتواند  به همان اندازه که شما نیاز هایش را می سنجید، او نیازهایتان را  بسنجد.او ممکن نیست به این مسئله توجه کند که امروز روز بدی برای شماست و سعی کند کمتر موجبات آزارتان باشد.احتمال دارد بی وقفه و مداوم صحبت کند چرا که  نمیتواند نشانه های خستگی را درک و تعبیر کند.
جستجو برای مفاهیم پنهان
این احتمال وجود دارد که بسیاری از رفتارهای کودک شما معنی و مفهوم بدیهی و روشنی را نرساند.به نظر نمیرسد که آن ها هیچ هدف روشنی داشته باشند.اما مثلا کودکتان عمدا و با این هدف که شما را عصبانی کند و به گریه بندازد مدفوع خود را پراکنده نمی سازد و در و  دیوار را با آن آلوده نمی کند.برای یک لحظه تصور کنید که رفتارهای احمقانه ای مثل این چه حسی را ایجاد خواهد کر که  فرزندتان مرتباً برایتان پیام های رمزی درباره چیزهایی که برایش مهم است،می فرستد و شغل شما در تمام مدت شکستن این رمزها و تعبیر و فهم آنهاست.
با یک توجه خاص و متفاوت به این گونه رفتارها ، به سرنخ هایی میرسید که قبلاً نمی دیدید و نهایتاً یک روش موثر برای کمک به فرزندتان پیدا میکنید.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس فروش کالج فایل

ترجمه مقاله عقیده کاوی و کاربردهای آن

عنوان انگلیسی مقاله: A State Of The Art Opinion Mining And Its Application Domains
عنوان فارسی مقاله: عقیده کاوی و کاربردهای آن.
دسته: روانشناسی - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شرکت‌های صنعتی و تولیدی که محصولات جدید تولید می‌کنند، می‌خواهند بدانند مشتریانشان چه احساسی نسبت به این محصولات دارند و این اطلاعات را می‌توان با مطالعه‌ی عقیده‌ها در پورتال‌های نظرسنجی بدست آورد. در عین حال، کاربران یا مشتریان نیز می‌خواهند بدانند کدام محصول را بخرند پس این نظرات را می‌خوانند و سعی می‌کنند تصمیم‌گیری کنند. دیده شده است که عقیده‌های آنلاین روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و این عقاید، غنی بودن اطلاعات را نشان می‌دهند که می‌تواند برای صنعت و مشتریان مفید باشد.
با این حال، اینجام این کار به صورت دستی سخت و زمانبر است. به عنوان مثال، سازمان‌های تولیدی ترجیح می‌دهند اطلاعات به فرمتی باشد که برای استفاده راحت‌تر باشد، پس اتوماتیک کردن این فرایند بسیار مفید است. اینجاست که عقیده کاوی به میان می‌آید. در وب، عقاید را می‌توان به فرم متن، تصویر، صوت یا داده‌ی ویدئویی بیان کرد. این مقاله از متن کاوی فاصله می‌گیرد چون در این زمینه بسیار کار شده است. عقیده کاوی را می‌توان یک زیر اصل از زبان شناسی محاسباتی تعریف کرد که با عقیده‌ای که یک سند بیان می‌کند در ارتباط است. طبقه‌بندی احساسات تعیین کننده‌ی ذهنیت، قطبیت (مثبت و منفی) و قدرت قطبیت (مثبت ضعیف، مثبت میانه و مثبت قوی) یک متن عقیده است. عبارات مختلفی توسط محققان استفاده می‌شود تا احساسات را طبقه‌بندی کنند: عقیده کاوی، تحلیل احساسات، استخراج احساسات یا رتبه‌بندی کارا. ما در این مقاله برای سادگی از عبارات عقیده کاوی که همه‌ی این عبارات را دربر می‌گیرد استفاده می‌کنیم. 
1.زمینه‌های مرتبط با عقیده کاوی
استخراج اطلاعات (IE): آیا تبدیل اطلاعات متنی بدون ساختار به فرمت ساخت‌یافته که عموماً در پایگاه داده‌ها ذخیره و برای اهداف داده کاوی استفاده می‌شود، بر اساس یادگیری زبان ماشین است. داده‌های خاص، استخراج و در قالب موجود قرار می‌گیرند. این کار دقت اطلاعات بازیافتی را بهبود می‌بخشد و می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای گروه‌بندی داده‌های استخراج شده استفاده شود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس فروش کالج فایل